Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 19:45 0 kommentarer
Hej!
Hoppas alla haft en strålande fin midsommarhelg! 🇸🇪 nu byter vi fokus & vänder blickarna mot nästa helg då det äntligen är dags för beachfotboll i Åhus! ☀️
Samling söndag 10.20 utanför entrén på Stubbagatan. Spelschema finns tillgängligt här: https://ahusbeachfotboll.cupmanager.net/2026,sv/result/categories/70490163
Kläder: svarta shorts och strumpor, benskydd. Tröja får ni på plats. (Man spelar alltså inte med skor, ev inte heller strumpor och benskydd men ta det ifall ifall.)
Lag A: Nils, Wille A, Ebbe, Wille J, Tom, Frans K, Vilgot, Måns (tränare Marcus och Simon)
Lag B: Olle, Pelle, Matheo, Manfred, hugo, Hjalmar, Bruno, Frans E (tränare Christian och Elin)
I samband med cupen har Charlotta och Elin (våra fantastiska lagföräldrar) planerat för en gemensam lunch som avslutning på säsongen. Om inget ändras i spelschemat ses vi för lunch kl 12.45 (information om plats kommer på cupdagen). De fixar hamburgare som vi grillar. Spelarna bjuds men övriga behöver meddela hur många burgare som önskas per familj samt ev allergier (ni räknar alltså inte in spelaren när ni meddelar) 40:-/ hamburgare, swishas till 0733-632383 - det är i kommentaren i swishen ni meddelar vem det gäller, antal burgare samt ev allergi. Allt överskott går till lagkassan. Dryck tar respektive familj med sig, även till spelarna.
Vid frågor är det bara att hojta, annars ses vi på söndag! ⚽️☀️💪🏻 /Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies