Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 aug 2025 0 kommentarer
Hej! Nästa helg 24/8 är vi inbjudna till ramdala if då de har föreningens dag och tjejerna har möjlighet att få spela lite, 3 mot 3. Detta tänker vi vore roligt att vara med på men är det några som redan nu vet att man inte kan så kan ni väl skicka det till mig på Messenger? Jag har inte fått spelschema eller tider för dagen än.
i helgen kommer vi mest öva spel 3 mot 3 så tjejerna ska få känna på det lite mer.
återkommer med mer info!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies