Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 10:00 0 kommentarer
Hej alla.
Då planerna i Nättraby stänger för vila mellan den 29/6-27/7 så blir det även sommarlov för laget.
Därmed kommer vi att köra lite avslutning nu på lördag med lättare träning med spel och tävling och avsluta med en isglass.
Vi återkommer med startdatum när det närmar sig!
Tusen tack för denna termin! ⚽️🌞
/Ledarna P9
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies